Sunday, June 21, 2009

yg terpikir atau tak terpikir

tioman is a small island.. tak de mana pun korang leh g jalan… sepanjang perjalanan dari jeti ke hotel… mmg tak jumpa stu petrol pum pung… baik petronas, shell, esso, bhp.. ke ntah hapa hapa lagi ada… yilek… pochik… mmg nan ado…. yterpikir gak camne la dorang isi minyak…
udahnye persoalan aku terjawab… ohhhh cenggini caranya…. nak tau camno…
korang tgk la gombor nie..

DSCN3263

nmpk tak tong biru yg kat atas motor tu… itu adalah tong minyak… dan pum yg digunakan tu adalah pum besa yg korang leh dpt kat kedai akuarium utk sedut ayor tu la… saper bela ikan dalam akuarium mesti tau nye…
 DSCN3262

so aku kasi close up sket… nmpk kan cara dia pum…
kengkadang  bende remeh mcm nie pun boleh aku pikir… bak kata myman… pompuan is always pompuan… bende remeh pun sibuk nak pikir…  tapi aku selalu jawab… baik pikir hal mcm nie.. tak yah pening kepala mcm PM….  mcm mcm nak pikir….. sibuk nak penui tuntutan sana sini…hehehhehehhe hamik ko.. terus diam myman….. kan senang nak debat dgn aku…



2 comments:

  1. hehhe igtkan budak tu curi mnyk.... rupenyer tgh isik mnyk!!

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...
    masa tsk kedai penuh dgn tong birutak terpikir lak tu sume minyak..
    bile dah nmpk baru tau.... tak tau la camne dorang kire rega minyak....

    ReplyDelete