Friday, November 18, 2011

Bila Indonesia Kalah..

Tergelak aku bila mendapat kiriman gambar dari BBM dan Whatsapp. Ada sahaja idea dorang mengenai keputusan perlawanan bola diantara Malaysia dan Indonesia sempena sukan SEA.

Aku bukan nak mengulas tentang perlawanan tersebut, kerana aku pasti ramai yang akan mengulas dan aku bukan lah pengulas yang baik.. Nanti karang berat sebelah pulak.

Sebaik sahaja wisel penamat ditiup, Time line twitter ku dipenuhi dengan perbagai ulasan dan keputusan. Berbagai cara untuk mengambarkan Malaysia dengan Indonesia seperti:-

- Harimau 1 - Garuda 0 ( yg nie biasa la)
- Majikan 1 - Bibik 0
- Kontraktor 1 - Buruh Kasar 0
- Siti Nurhaliza 1 - Kris Dayanti 0
- Tengku Fakhri 1 - Monohara 0 ( mcm nie pun boleh terpikir)
- Cerekarama 1 - Sinetron 0

Berbagai cara mereka melabel dan menyamakan antara Malaysia dan Indonesia.. Aku tak kisah la.. Yang penting... MALAYSIA MENANG!

Korang layan ajer la gambar nie ek! Sumber gambar adalah dari BBM dan Whatsapp..

5 comments:

  1. hihihihi klako....tp yeyyyyyyyyyy mesia menanggggggggggg

    ReplyDelete
  2. Yang pening malaysia menang! best!

    ReplyDelete
  3. hahahaha... macam2... sy xde lak dapat yg tu.. add saye kat bbm boleh? pin saya 270db06c len kali boleh forward kat saya mesej2 camtu...hehehe

    ReplyDelete