Monday, February 23, 2009

bahaya tikus…

ekceli waktu aku tulis mende nie…. keadaan dah ok la… pakcik aku masuk hospital setelah demam seminggu  tak kebah kebah….. hari ahad aku dapat panggilan tepon dari bonda aku.. tapi time tu aku dah nak bertolak g kursus la… jadi tak dapat la aku g lawat…. tapi aku keep hapdet pasal pakcik aku tru adik aku la… hari isninnya pakcik aku masuk icu … koma… hasil ujian mengesahkan virus dari tikus menyerang sistem tubuh pakcik aku… dari jauh aje aku panjat kan doa agar pakcik aku selamat…… so aku dimaklumkan pakci aku terpaksa di dialisis sbb kuman tu dah menyerang buah pinggang nye… balik dari kursus, aku terus g melawat pakcik aku… tapi masa tu dia dah sedar la… cuma tak berapa kuat lagi… aku cuma mampu bagi kata semangat la… so sabtu lepas aku blk selayang umah mak aku … ptg aku g tk… keadaan dah beransur pulih.. pakcik aku dah boleh bercakap…. dan semalam ahad dah di pindahkan ke wad biasa… takde lagi icu.. alhamdulliah… moga cik bir kuat kan semangat utk melawn penyakit itu demi isteri dan anak anak….

0 kelopak mawar:

Post a Comment