Tuesday, February 17, 2009

Rindu…..

Petang tadi kitorang dibawak ke Bagan utk sapedek mee udang… sedap wei….. tapi odw nak ke sana aku koll la istanaku….. cakap dgn bebudak… masa tu along lom balik lagi… jadi tak dapat la nak cakap ngan dia… masa tanya bibik pasal bebudak aku terdengar si botak aka cepot bising aku jadi sebak… nak nangis… tapi menten…. walaupun suara aku dah bergetar… masa aku suh dia sebut mamam…. dia ikut … lagi la aku sebak…. terus terasa rindu…. kalau korag kata apasal gatal g kursus jejauh tgglkan anak… pastu gedik la rindu… padulik apa aku….. aku kena blajar gak untuk berjauhan dgn anak…. lagipun dia dah nak masuk setahun… harus aku ajar kan…Lagipun pas aku abis gi kelas BF di sarakid knowledge pun dah ade… jadi berani gak la aku tgglkan … lagi pun aku dah tgglkan susu yg banyak untuk si cepot jadi aku pikir ok la… lagipun myman dah izinkn… jadi takde maslaah la…
malan tadi aku kol lagi… nak berym masalahnya kat istanaku version nye kecik sket dari aku… jadi takleh…. bile guna meebo… dorang aje blh tgk gambor aku… aku tak leh tgk gembor dorng… myman tak leh nak setup webcam…. jadi keseduhannya… aku dgr sore dorg aje la….. tapi betul la…
lagi aku teringatkan cepot lagi banyak susu aku…. huhuhuhu… esok dah nak balik … hilang sket rindu… tak sabrnye….. cepot tgg ummi balik yea…… miss my family so muchhhhhhhhhhhh muah…..
DSCN0803

2 comments:

  1. siannya merindu kat the kids..sabar yer

    ReplyDelete
  2. heheheeh... baru tiga ari... kalau 3 bulan... abis kurus umminye...

    ReplyDelete