Tuesday, February 10, 2009

Kelas BF… anjuran Sarakids.com

Hari Ahad ari tu aku g la kelas BF…. walaupun anak aku dah masuk 4.. tapi kau teteap gak pegi.. almaklumlah ilmu tak cukup di dada… bnyk mende baru yg aku belajar… walaupun dah biasa buat dgn sume bendew tu tapi bnyk bende baru yg aku belajar
antaranya bile mummhy nye demam it dosen’t mean u tak leh myusukan baby… ( biasa nye taboo org dedulu la..) tapi sebenarnya lagi elok sebab bila mummy demam, that mean tubuh mmumy nye ada antibodi nak melawan demam… so bila baby BF automatik dapat antibodi tu… tak leh jumpe dalam susu formula nye…
see… walau pun aku ada anak 4 aku baru tau pasal bende nie… memang berguna… if u all nak tau bnyk pasal BF nie boleh la go to sarakids.com utk maklumat lanjut…pre1
gambar bangunan sarakids kat TTDI jaya… gambor nie aku amik dari sarakids web site….

3 comments:

  1. owh saya pun ade dgr org ckp kalo demam jgn susu kan baby.... so far saye belasah je susukan die bile demam!! thanks for the info....

    ReplyDelete
  2. hmmm tu pun bari saya tahu bile dah beranak 4... bygkan?

    ReplyDelete
  3. kak.. thanks for the free marketing in your blog.. hehehe.. yup.. breastfeeding is best.. at anytime and anywhere =)

    ReplyDelete