Wednesday, July 14, 2010

AC vs Shafnie


dalam paper hari ini, sume citer pasal kes tuntutan nafkah ac dgn x wife dia.. rasa-rasanya da lama berlarutan bertahun kot ( correct me if i’m wrong..) kalau kat melodi pun pernah gak kan.. yg tu kata yg nie.. yg nie kata yg tu.. udah-udah la.. anak-anak da makin membesar.. nnt bg contoh tak baik untuk anak-anak..
mcm mcm tuntutan dibuat… ada aku tertengok melodi yg ac dok ckp dia bank in dalam akaun anak dia. siap bukti slip lg.. pastu x dia ckp mcm mcm la.. sbb atas nama anak.. nak masuk a/c sendiri..
pastu latest terbaca pasal tuntutan tambahan, duit sewa la, pembantu umah la, pendidikan la…
ntah la.. kita bukan di tempat ac, bukan di tempat shafnie.. tapi pasti ada jalan penyelesaian.. mcm kes zainal hijau yg bayar tuntutan nafkan anak.. ( ai salute u bro…)
kalau ac takut shafnie blanje duit yg dia bagi untuk diri sendiri.. apa susah…. Ko bayar direct.. kalau sewa umah.. ko terus bayar ke owner.. kalau duit kalu insurance pendidikan.. ko bayar terus.. so tak de masalah.. tp tak semua benda sesenang gitu tak…?
pada dok bertelagah.. bebawak bincang… malu anak-anak baca dlm paper.. nnt kengkawan anak pun tau gak… uishhhh



3 comments:

  1. buatlah mcm ex-hubby NK... byr direct kpd pihak yg berkenaan...

    ReplyDelete
  2. owh tak abih lai ek kes ni??

    ReplyDelete
  3. @ Rin: yup.. Betul tu
    @ Elyn: tak abis abis lg.. Da makan bertahun.. Sian anak-anak

    ReplyDelete