Thursday, July 8, 2010

Unik…

Cuti sekolah bulan 6 ari tu, kami sekeluarga berkampung di Melaka. Since SUKMA 2010 berlangsung di situ N myman bertugas di situ… aku n anak anak pun join sekali la… kebetulan cuti sekolah, penginapan da ada.. setakat makan anak beranak no hal la..

kalau myman kerja pun aku masih boleh ronda-ronda lagi… Since duk Kat Hotel Naza, pasal mkn no hal.. myman g la wat keje, aku boleh berjimba dgn anak2. sebelah hotel ada the store n mekdi… dalam 1 km ada jusko n tesco…

upppppssssss melalut lak… aku nak citer pasal mende unik yg aku jumpa di Taman Mini Malaysia.. kat umah mana da tak ingat … tapi masih menjadi tanda tanya… camne bende nie berfungsi…? any explanation….?

page 
nama benda nik penepuk belalang… bukan ke belalang tu tecik ajer…? le ke di tepuk belalang tu…?


p.s:      saper yg ada jawapan.. tolong tolong la bantu aku ek…anak aku tny pun aku jwb tgh carik kat internet… ahaksss…..



0 kelopak mawar:

Post a Comment