Friday, July 9, 2010

ayam penyet

page1
sejak bertukat opis nie, bile time lunch ajer aku buntu… bile aku buntu ajer time lunch… mcm tu la… hari jumaat ajer akal aku tak jadi buntu… aper idaknye…. time tu la boleh makan best best… bukan nye kat kefe tu tak best… tapi kalau pagi dan tghari mkn kat siti situ ajer, mau muak… walaupun mknan dia berubah-ubah… mcm kat pejabat lama, boleh kata syurga mknan lak.. da sebelah opis itu subang parade… tau tau ajer la ke “heaven”an mknanya.. fast food, thai food.. sume ada.. kalau rajin g mkn kad fudkot K4.. lagi rajun hari jumaat berjimba ke sunway atau Shah Alam…
so kelmarin aku kena drive ke opis sendiri since myman ada komitmen lain.. so aku pun mcm rasa nak menari cucuk langit ajer.. tgk tangki minyak FULL lagi… aserehe ha rehe… yeeha…mr loba loba… oo mr loba loba.. tgh hari leh mkn best… leh berjimba… so tghari tu aku decide nak makan mekdi dgn Rinn. so the nearest mekdi kat sek9 SA. masa nak masuk parking, ternampak la ini kedai.. so aku dgn Rinn nak mekdi ker ayam penyet? ayam penyet ker mekdi… ? pikir punya pikir… belek punya belek.. hasil perahan santan pikiran… ayam penyet menjadi pilihan sbb menunggu janji 2 org tu yg tak dpt dpt… huhuhuhuhu
tp yg penting… sodap, molotup… ai loikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


0 kelopak mawar:

Post a Comment