Wednesday, July 7, 2010

Penangan WC

Korang layan WC tak..? aku… nehe nehe…sblom kawen layan gak bola…
pas kawen tetiba stop.. myman pun tak layan… tapi bersyukur gak myman tak layan… takde la aku sama aku nak teman berjaga malam… LEGA… kalau aku layan pun siaran ulangan… very de ketinggalan… ahaks…..

tapi yg peliknya anak-anak aku lak yg layan.. tp time sekolah aku tak la bagi… cuma bile time pagi sebelum g sekolah kalau ada siaran ulangan, dorang layan la… mmg setiap kali balik umah ada ajer la news feed pasal bola dari dorang… kak long memang tak boleh blah.. addicted sgt….

tapi bagi aku tak kisah la budak tgh membesar.. pastu kompom kat sekolah, kengkawan bercerita…
yang aku peliknya….. si haziq yg baru 2 thn nie pun tau gak…

mcm mlm td.. kat tv ada la iklan top up maxis yg ada tunjuk kat top up ada gambor pemain bola tuh…… tetiba boleh dak tecik nie jerit…
“ ummmiiiiii… aju ajil  …. aju kaka…” ( Baju brazil, baju KAKA)
aku terpinga-pinga… aik… dak kecik nie pun layan gak bola…?
hmmmmm bebudak sekarang….




0 kelopak mawar:

Post a Comment