Sunday, December 28, 2008

haziq - day by day...

saje nak jaja muka anak bongsu den... dulu mana ada digital... sume main roll aje.. jadi aku mls sgt nak scan gambor abak yg lelama.. so aku tempek aje gambor haziq sejak dia lahir..

 
selepas di lahirkan... 
wooo banyak trajik aku lahirkan si kecik nie... dgn tak cukup darah nye.. dgn tekanan darah rendah pastu masa ngandung kan dia ada diabetic... dah la morning sickness aku mmg teruk... hmmm memacam dugaan.. dah la pas tu dia lahir besor lak..4.15 kg... dah tentu ikut tingkap la... ekceli cikgu doktor ada tny nak normal ker operate... ikut ati nak normal sbb aku dah ada pengalaman dedua... along secara normal dan kembar secara ikut tingkap ceaserian. jadi 4 sure aku nak normal.. tapi ntah hape masa doc check bukaan aku tetiba mintak operate... so kene wat esok la... lucky aku amik operate sbb doc kata kesan aku operate yg lama dah menipis.. if i go for normal.. it risk.. yea la luka operate lama dah nak terbukak.. kalo ko tgk la perut aku masa ngandung dulu huhuhu besor.. yea la 3 bulan dah tak muat pakai baju kurung...
eh melalut lak aku citer .... meh layan pic seterusnya...
 
dua ari lepas dilahirkan
masa nie haziq nampak cerah sket la... yg besh nye myman citer waktu dia azankan si kecik nie.. matanya dah bukak ngintai myman... suka myman tgk...
 
5 ari pas lahir.. masa nie nmpk benor lebar mukanya..

2 minggu . tdo mcm org besor... 
masa nie aku nengok.. ishhh gelap gak anak aku nie... ikut pak dia kot....

pas sebulan..
haaaaa masa nie dah nampak cerah sket...

beh kurang sebulan sotongah..
masa nie dah pandai senyum.. layan.. pantang orang amik gambor senyum aje..


ha beh kurang sebulan nak masuk 2 la..
masa nie lagi cerah.. ceh mcm wat iklan guna fair n lovely pulak.. siap ada time frame lagi....

dah masuk tiga bulan... 
masa nie dah pandai meniarap.. kepala pun dah kuat nak tgk kiri kanan..
pantang baring dia pusing..

masa 4 bulan...
masa nie dah lasak sgt...

0 kelopak mawar:

Post a Comment