Friday, December 12, 2008

Virus M telah melanda

aku la nie diserang virus M...
tau tak virus aper tue?...

nak tau....? hmmm tu la namanya virus malas..
dulu rajin gak hapdet blog.... la nie dah malas.
balik umah aje nak melekap dgn si cepot... yea la
diakan masih menyusu badan.. jadi bila dari pagi sampai petang tak dapat...
time aku balik nie la dia lepaskan dendam...
udah nya aku tak leh wat per...

hmmm mlm tadi plak dia dah demam... sebelum tu cepot dah dedar bdn nye....
tem aku sesedap nengok si James bond nye movie, maid aku kol bagitau cepot
meragam aje... takmo letak... nak berdukung... abis la impian aku nak ronda Sunway pas abis nengok movie.
on d way  balik myman tanya nak mkn apa. aku  jawab mekdi... hmmm tak jemu aku dgn si mekdi tuh...
sampai kat drivethru tgk beger febret aku dah ada... nak tau aper? ala properity beger tu la...
aku memang hantu dgn beger nie... dulu waktu mengandung ( boleh katakan sume la) mesti aku ngidam mkn bende alah nie... siap 2 ketul sekali hadap... tapi waktu preggie kan along tetiap ari mesti mkn... kopak myman aku iktkan aku nye ngidam...

eh! tadi kata malas... tapi nie dah taip panjang berjela... takpe la... nie kire cover sepanjang aku tak hapdet yeak!

0 kelopak mawar:

Post a Comment