Tuesday, December 30, 2008

myman new look

hahahhaha... tegelak beso aku nengok myman buang janggut aka jambang... apa tak nye sepanjang aku kenal ( b4 kawen la... tak pernah dia wat camni... nak tau naper...? alkisah jambang  nya dah penuh dgn mas putih... tau kan apa tu mas putih... (uban) jadi dah tak larat nak cabut, jadi myman way keputusan drastik untuk sembelih korbankan la janggut tu... korang jgn gelak kan dia tau... tak baik... aku tak pe aku ajer leh gelak... huahua hua hua...



ensem kan?
wei susah tau aku nak amik gambor nie... ada aje alasan myman..

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahahaha memang pun... nenek saya pun kata mcm tu gak...

    ReplyDelete