Wednesday, December 31, 2008

saper yang tak geram + marah

marah dan geram... shilake nye dealer berukband...
ari tu poyos pujuk suh amik... aku atas dasar mmg perlukan, terus  tirgoda la dengan pujukan ko

" kak... kalau akak existing m*xis user akak dapat rebate 20 hinggit... lagipun nie promosi deepavali... so akak untung... kalau tak akak kena bayar 118 sebulan. memula akak bayar aje 100 untuk pendaftaran... try guna 7 ari... kalau tak puas ati boleh refund balik pendaftaran..." 
 itulah ayat sebutir sebutir yang pompuan tu pujuk aku... chit tuiiii... aku geram... memang aku guna ok la... balik kg sana pun boleh guna... walau tak 3G... tapi still boleh lar... janji aku bpleh bukak blog dah ok...

 cukup sebulan aku g check aku punya bill kat m*axis center di Sunway lagoon... terkujat aku tgk bill awat RM 118... janji 98.... nie boleh mendatangkan marah...terus aku g dealer dia kat Giant Shah Alam siap bawak balik beruk band dah segala resit... aku caghik la pompuan tu... tapi takde .. dia duty kat branch TESCO plak.. aku kol la pompuan tu sambil memarah... dia boleh cakap...
"kak... akak kena kol call center pastu akak cakap akak existing customer so akak dapat rebate 20 hinggit.. tapi mmg first bill kena bayar RM 118 pastu baru dia potong jadi RM 98..."
dey...aku customer... patutnye ko la uruskan hal  tu.. aku tau pakai ajer.. b*bi tul la aku tgl... aku apa lagi hangin satu badan la... Jin garang sudah masuk wooooo cuma aku tak tkar kaler jadi ijo aje lagi...
" dik! akak tak kira! akak tau akak tak nak bayar RM118 akak nak bayar RM 98 atau akak tak nak bayar sama sekali! paham tak... " aku terus letak phone...

pastu pompuan nie boleh sms aku nak tau apa dia tulis... aku simpan lagi sms pompun nie..

dari no +601264466**
"Akak.... sya btul2 mntk maaf. saya mgkin lupa bgtau akak pasal ni. sbb sblm nie blum ada lg customer call complain psl ni. saya mintak maaf...."

boleh dia sms mcm tuh....! heeeeeeee geram aku..
 so aku amik keputusan tulis surat antar kat m*xis center,  cc kepada MCMC, BPA, KTAK... tapi sampai sekarang tak de tindakan...

masuk bulan kedua aku dapat bill lagi... aku ingat  betul la bill jadi RM98... rerupanya masih lagi sama... mau aku ngamuk tukar kaler hijao nie.... eeeeeeiiiiiiiiii apahal la lembab sgt dorang nak siasat nie... la nie aku tak kira... aku nak tak nak bayar walau sesen pun... ko nak balik device nie.. ko amik la... tak per... tapi aku tak nak bayar... aku rasa tertipu... tipah tertipu... tipah tertipu.... konon kata nanti org m*axis kol wat follow up... hagham jadah... takde...

2 comments:

  1. erkk..leh plak pakai sms jer..mengonggg

    ReplyDelete
  2. tu la... mengong tahap cipan... rasa nak bakar aje stall dia masa dia sms tu.. seb baik myman saborkan..

    ReplyDelete