Sunday, December 21, 2008

twin birthday- preparation

18.12.2008- besday twin yg ke 5.... mmg tak sambut pada ari tuh sebab myman takde dan nak di qada'kan pada 20.12.2008.. pasai pa? arituh kat sekolah anak2 aku ada wat camping ala lebeh kurang macam khemah ibadah la... belajar sembahyang, wat art n craft,pastu bbq... so aku amik peluang untuk join besday twin sekali la... lagi pun mmg my twin tak berpeluang untuk sambut besday kat sekolah... yolah dah besday ujung taun... dah tem coti sekolah... so peluang yg ado nie den grab ajo la....

so aku decide nak bagi goodies la kat bebudak tu... ala tak ramai pun sertai camping nie... dalam 10 org aje..
ekceli goodies nie dah aku wat awal2, anak2 yg tolong. 

goodies bagto give away
 
inside goodies bag ada sumi, party pack, cikedes, mentos n belon

 
 hadiah untuk cikgu-cikgu yg banyak berjasa mengajar anak2 aku.
ada 4 cikgu sumenye- teacher Kalyani- guru kelas 5 tahun, Cikgu Linda-Pengetua,
Pn. Zainum-Ustazah & Cikgu Norida- Ex cikgu Along.

 
Cokelat kek for 1st twin

 
Cokelat kek too for 2nd twin
juz a small kek sebab tak ramai org..

0 kelopak mawar:

Post a Comment