Monday, December 29, 2008

Wish List 2008

Dokek topi side bar tu ado den tulis wish list den tuk taun 2008.. so daripada 6 bondo tu ompat dah den dapat la.. antaranya Bonia set la... Memang aku obsess dgn this brand...  dari aku kawen dulu mmg hanataran aku adalah dari brand nie... tak la mahal sgt dan tak la murah sgt.. bagi aku  ok la range harga dia... one thing aku suka service after sales dia la... walaupun ada satu insiden yg pernah membuatkan aku tawar ati dgn this product...

well well well...
first  aku ngidam laptop... dapat dah pun...
nie la rupa laptop aku... 
pastu all the bonia nye barang :- kasut n handbag.. ekcelli kasut tu aku target 1 pasang ajer.. pastu ntah camner ada dapat vaucher parkson... aku pun belasah la lagi sepasang kasut... yg handbag plak sebab ada discount sampai 60%... aku pun haper lagi.. pada RM 700++ turun jadi RM 300++ aku apa lagi sambor aje la... tenyeh ajer kad plastik... pastu jenuh menjawab dgn myman..
 
nie la hasil rembatan aku...
yang purse lak aku dah ingat dalam budget taun depan la.. tapi ntah camne masa jenjalan cari pasal aku masuk la butik bonia kat SP... ter.... ter... ternampak la purse yg rega dia murah giler... ekcelli harga purse nie dalam RM237 la tapi sebab bonia 35 anniversarry rega di jadi la RM 99... ok kan tuh... murah la...  masa tu lak.. myman seminggu tak de kat umah.. aku beli pun dendiam ajer... jadi tak de la kena marah... tunggu ajer la statement kad sampai pastu aku tadah ajer la telinga... amacam.. boleh gitu plak...
 
ini la rupa purse aku yang tak seberapa...

kan den dah koba kan den nie peminat bonia... jadi den dapat la membership dia... cara nak dpt membership dia senang ajer... belanaja RM 500 keatas pastu boleh join... kalau nak renew membership kena spend at least RM1K dalam masa 2 tahun... tapi walid kat Bonia butik ajer.. kat kaunter tak leh la... so aku dah 3 kali renew la.. so leh tau kan camner aku nye obsesss dgn this brand... nak tgk membership dia nya kad...?
 
nie la ghupa nya...

0 kelopak mawar:

Post a Comment