Monday, December 15, 2008

teringin sangat...

wah... ngidam kah aku... tak de maknenye..!  aku tetiba teringin nak mkn benda bakar bakar... cam ikan bakar ke, udang ker, sotong ker.... janji bakar... lagi lagi tadi aku godek-godek pendrive aku... jumpa lak pict nie... nie yg wat aku lagi teringin... hmmmm  bile la aku nak wat... hmmm pkr jap.....
dalam lemari es.... ikan kembung ada, sotong ada, udang pun ada.... apa yg takda... perangai rajin aku yg tak de mai lagi.... tunggu urat rajin aku timbul baru aku masak... padan muka kau malas sgt... tak de dapat mkn... huhuhuhu layan la gambor nie...
 
  
 

jgn la korang gelak... mcm kedekut ake kan aku masak.. ala nie aku dgn myman aku aje yg mkn... dia pun bukan mkn sgt....

4 comments:

  1. aikk... teringinnn???... cam pernah ku dengar perkataan itu... tapi???... siapa ya???...hehehee

    ReplyDelete
  2. ala... macam tak tau lak... N bukan nama sebenar...

    ReplyDelete
  3. nanges? naper lak... teringin sgt ke sbb sket sgt... hehehehhe

    ReplyDelete