Monday, January 19, 2009

Along First day…..

Dah lambat aku nak post pasal n3 nie…. tapi pedulik la… sokahati aku la naok post bila n3 nie… lagipun aku baru blajar nak wat watermark… tu yg aku post kan gak…. hahhahahahhaha meh tgk gambor anak dara aku masa orientasi…
DSCN2124
along yg berani berani takut…

DSCN2126
  tekun  mendengar penjelasan cikgu…
  DSCN2128
temenung… boleh ke agak nye sekolah nie…? mungkin itu yg difikirkan..
 DSCN2129
dok tgk kengkawan sekeliling..
 DSCN2130
sibuk mewarna…
DSCN2132
tekun  mewarna..
along aku dah tau sangat dah perangai dia… disebab kan self konfiden did rendah sgt which mean dia cukup susah nak jawab pertanyaan orang… kalu di force lagi lah dia buat bodoh… bab belajar ok la… tapi bab bergaul tu susah sket… lagipun background dia berkomunikasa menyukarkan untk dia berborak… anak aku memang bnyak berkomunikasi dalam bahasa inggeris… bukan myman dgn aku yg mulakan tapi dek pengaruh playhouse disney, dan kartun yg membuatkan mereka fasih berbahasa inggeris… bagi aku dgn myman kami menjawab dalam bahasa ibunda.. cuma depa aje yg berbahasa inggeris…
hmm seb baik kawan sebelah dia nie speaking english… boleh lah dia berkawan baik….
doa ummi untuk along moga rajin rajin blajar tau…………….

0 kelopak mawar:

Post a Comment