Thursday, January 1, 2009

2008 - review...

Jan 2008
- along masuk pra sekolah Bukit Jelutong.
- kembar masuk tadika GPK, Subang Permai

Feb 2008


- perut aku dah makin memboyot
- heck up di 2 hospital - Selangor Medical Center dgn HUKM
- Berat badan  naik mendadak

Mac 2008
- Bonda birthday yg ke 54 - 4 Mac
- Kakak Birthday yg ke 17 - 5 Mac
- Man Birthday yg ke 30 - 8 Mac 
- aku selamat melahirkan baby boy pada 13 Mac seberat 4.15 kg. secara ceaser

- aku berpantang di selayang dgn nenek dan bonda aku

April 2008
- balik berpantang di rumah
- luka operate berdarah semula, 
- berat haziq naik ke 5.1 kg


Mei 2008
- Aku dah mula bekerja setelah berpantang 2 bulan
- Birthday Myman yang ke 40- 28 Mei - aku adiah kan minyak wangi Montblanc
 - celebrate besday myman kat TGI friday SP -

- Myman outstation ke Terengganu selama 2 minggu sempena SUKMA
- satu bende dari wish list aku dah aku usaha untuk dapat kan

- girst n3 kat blog pada 31 may ( baghu nak blajar berblog)


Jun 2008
- Bithday aku yg ke 29- 8 Jun  - myman adiah kan bowling set.

- aku beli Hp Nokia N81sebagai ganti N70 aku yg dah tak canggih... (poyoss)
- reunion dgn bebudak Kolej C5-uitm


Julai 2008
- haziq cukoq jambul
- berjalan-jalan ke taman burung...

- Birthday adik ke 16- 29 Julai

- tayar keta ku flatt wat kali pertama- myman tak isi angin pas lenjan bawak   kete aku...! tension. 
- dah bayar down payement untuk umah


Ogos 2008
- besday along yg ke 6 tahun... family celebartion ajer...
- roomate kat uitm aku kawen...


September 2008
- ulang tahun perkawenan aku yg ke 8...
- haziq masuk hospital selama 5 ari... pneumonia ( betul ker aku eja nie) 
- 2 benda wish list aku dah aku penuhi



Oktober 2008
- berhari raya di shah alam

- opis wat open office

- aku beli beruk band... 



November2008

- opis renovation
- family short vacation ke JB
- along graduation day - masuk tarian duckling duk dgn macarena
- twin gaduation day

- sumthing sad happend....




Disember 2008

- all the kid kecualiyg kecik g camping.
- myman outstation ke JB seminggu
- twin berthday yg ke 5- 18 Disember
- mymum g Indon

- berhari raya di Sabak bernam





 

0 kelopak mawar:

Post a Comment