Saturday, January 24, 2009

Keje sekolah aku!

nie la homework aku sebelum anak masuk sekolah… masa ari orientasi, keje akulah beli buku.. myman keje so tak dapek la nak membantu…..
sememangnye membalut buku kiddos nie bnyk dugaannye nak menulis nama anak kat lebih kurang 50 buah buku…. memang aku malas… jadi kesimpulannya nie la keje aku…
Image021
aku tempah kat kedai,…ala sticker yg besa ada jual kat tesco,giant.. pemalasnye mak… nama anak pun malas nak tulis… wei… tu baru sorg… aku ada 2 lagi tau… total 150 buah buku aku nak kena tulis… mau tercabut tgn aku…
Image022
peralatan yg diperlukan…… selotape, cutter, dan plastik pembalut…
naper aku tak beli yg dah siap? mmg aku tak beli sebab senang koyak…. buku teks yg anak aku dapat, pakai yg segera nie sume dah terberancai… baik aku balut manual…. pueh hati…
Image023
anatara buku yang perlu dibalut…Image019    nie sume buku along…
Image020
buku yg dah ditampal nama…
sume nie buku along. yg twin dapat kemudian..senang sket keje aku… tapi 2 minggu la operasi membalut buku tak selesai….

0 kelopak mawar:

Post a Comment