Sunday, January 18, 2009

hapdet sket aje la ...

lamaaku biorkan blog aku nie bersawang..bukan tak nak hapdet... tapi sibuk sket la... banyak bende nak kena wat... sejak along skolah nie tak sempat aku nak hapdet lelama... dia dah sekolah petang, jadi bila dia balik aje dah terkejor2 nak bagi dia makan, nak tgk homework dia pastu nak susun buku sekolah... gambor first day sekolah pun masih dalam kamera... tak sempat transfer lagi... nnt kalau ada masa aku tunjukkan... mmg sibuk... mlm lepas bebudak tido, yg sikecik pulak dok kepit nak nyusu aje... mmg ada a few mende nak citer tapi tak dan lg... tgk la kalu ada masa... nie pun tgh mlm baru sempat...
lagi pun aku tgh giler main game... tu yg tak dan tu... nnt aku sambung yea... dah nak tido.... nite.............

0 kelopak mawar:

Post a Comment