Saturday, January 10, 2009

SMPian reunion batch 9296 part -1

date : 1 january 2009
place : lake garden
time : 2.00 pm

ekceli member sekolah menengah aku wat reunion... best giler yea la dah lama tak jumpe kengkawankan... adalah dekat 10-12 tahun... memang aku heppi sgt ... memula nie aku tepek gambar makanan yea... sebab dah namanya pot luck kan... so bawak la sorang sikit....

 
niee aku bawak... spegetti meatball bolognies , atikah bawak meehoon goreng...

 
nasi lemak n sambal tumis- hazs n jija

 
fruit cocktail nn ayor gas -aku n eja

 
 big apple donut- along lela
ada a few gambor mknan yg tak sempat aku snap nataranya chese oreo cake- wan, jco donut-aziah, jajan-ramai yg bawak, small cup cake- sabrina, 

so untuk part 1 nie gambor mkn aje la yea... next entry aku buh citer lain lak...

0 kelopak mawar:

Post a Comment