Sunday, January 11, 2009

SMPian reunion batch 9296 part -2

memng seronok bila lama tak jumpa kawan lama... memacam citer kuar... citer anak, gosip sana gosip sini... memang best... sejarah silam sume kuar... akceli ni bukan kawan sekelas tapi sama batch la.. dari yg jadi pengawas hingga la mawas... hahahha ada yag dah kawen ada yag belum dan ada yg baru kawen... ada yg beranak 4 ( mcm aku la tu) , ada yang beranak 2, ada yg belum ada anak... tapi semua itu penyeri reunion kami..
ada yg mengenangkan nasib kawan yg malang, ada yg bergembira... tgk la gambar riang ria kami..


 
pose sebelum makan..

 
pose ramai ramai

pose sebelum balik...
 
antara pic yg aku soka... aku n jija

 
aku dan sab aka bina...

 
aku dan atikah aka kembar aku masa sekolah...

 
aku dan eja..

 
candid..
bile dah ramai nie macam macam citer kuar... ada yg dah jadi cikgu, ada yg bisnes katerer (keje ngan mak mertua) ada yg jadi suri rumah tangga, ada yg jadi peramugari, doktor dan memacam la.. 
nntlayan n3 part 3 pulak...

0 kelopak mawar:

Post a Comment