Tuesday, October 18, 2011

Kalau dah tanya..




Bersangkutan dengan entry aku yang ini dan ini, Tuan Besor ada offer nak hadiah apa sempena birthday aku. Memang Tuan Besor aku nie bukan romantik type. Kalau dia tanya tu dah kira ok jugak la sebab ingat besday aku kan...... Tapi memang tak pernah miss pun sepanjang 11 tahun melayari kehidupan rumah tangga (Read 11TAHUN). Senantiasa ada sahaja sambutan kecil-kecilan bagi kami.







Biasalah sejak da pakai Blackberry nie, da jarang bersms... Mende free.. pastu dah macam bercinta lak.. Kenkadang tu dalam rumah pun berBBM. Mana idaknya, kalau aku didapur, dia di ruang tamu, tak koser aku nak menjerit memanggil.  Baik BerBBM... kalo time kat kedai ker, kat pasor ker.. nak ngutuk atau nak komplen pun, aku guna BBM.. hehehehe :) teknologi ujung jari ..


Since sehari sebelum birthday aku, Tuan Besor dah tanya aku nak aper... ko tengok ajer la jwapan aku... dalam bentuk list ok...! Seb baik la Tuan Besor tau aku nie kaki ngusik...  idok ler aku buat list tu, dia kena penuhi... huhuhuuhuhu kalau dipenuhi.. Alhamdulillah... kalau tak penuhi semua, sikit pun ok gak.... hahahhahhaha






Korang dah tahu kan aku mintak apa....?


0 kelopak mawar:

Post a Comment