Tuesday, October 25, 2011

"My Happiest Moment"

Teruja rasa hatiku bila membaca weekly update dari Nuffnang . Bertambah teruja bila membuka website Nuffnang. Ada pulak contest Happy Photography dan hadiah yang ditawarkan pula agak menarik perhatian aku.


 
Dengan men"join"kan diri dalam contest ini, sekiranya menang, hadiah yang ditawarkan adalah seperti berikut:-





1. Hadiah Pertama 

Olympus PEN Lite E-PL3 Kit worth RM 2,499





2. Hadiah Kedua:

Olympus PEN mini E-PM1 Kit worth RM 2,099



3. Hadiah Ketiga: 

Olympus PEN carry-all bag worth RM350




Menarikkan hadiah yang ditawarkan. Bagi aku, "My Happiest Moment" adalah disaat bersama-sama keluarga tercinta. Bukan senang nak mengumpulkan kami sekeluarga. Almaklumlah, bagi adik-adik aku, cuti belajar mereka tidak sama dan aku dengan abang aku pulak, hanya waktu cuti perayaan atau kenduri sahaja kami dapat berkumpul bersama.


Gambar yang diambil semasa Raya 2011 baru-baru ini. Lengkap kami sekeluarga.


Itu sebab aku nak join contest ini. Kalau ada rezeki menang, boleh la aku menangkap gambar kami sekelurga  dan merakamkan detik-detik "My Happiest Moment"


4 comments:

  1. cam mana boleh jumpa page tu?saya tak nampak pon kat nuffnang tu... cer citer...cer citer

    ReplyDelete
  2. Cer klik kat link tu.. Rasa2nya ada ajer kat Nuffnang

    ReplyDelete
  3. memang link yg awk bg tu valid,just bile saya bukak hompage nuffnang,xjumpe lak olympus, ke awk klik kat Evangelist ek?

    ReplyDelete
  4. Tak la klik kat home. Pastu klik kat tajuk olympus tu, read more.. Semua link amik kat situ.

    ReplyDelete