Saturday, October 1, 2011

Satu ketika dahulu



La nie musim orang mengandung dan bersalin rasanya. Kawan-kawan ku ramai yang mengandung. Para blogger pun ada gak yang mengandung. Aku? Jangan ditanya buat masa ini. Mungkin berehat seketika atau berehat terus. Iya lah...anak dah cukup 2 pasang. Kata orang "just nice" lah. Tapi kalau ada rezeki, aku tak menolak. 
Gambar kat atas tu adalah gambar masa aku mengandungkan si kembar. Adalah dalam 7 bulan. Gambar ini diambil masa Hari Raya tahun 2004. Masa nie dah sarat benor. Bile tengok baju ngandung nie, teringat lak ceritanya. Ngandung time raya mmg tak beberapa best ( pada zaman tu ler ). Baju tak banyak pilihan. Masa nie memang tak pikir baju raya pun. Tapi tuan besor nak gak aku cari baju raya, belasah gak la.. dapat 2 helai. :)

Agak-agak kalo aku ngandung lagi... amacam?




0 kelopak mawar:

Post a Comment