Saturday, July 4, 2009

Aku merindui….

tajuk jiwang…. tapi bukan  aku tak jiwang…
aku bukan merindui  orang…
tapi merindui suasana ini…
gi bagan…
pilih pilih seafood
masak masak…( walaupun adakalanya bukan aku yang masak…)
I really miss this moment…
My Father in Law good dlm choose all the fish,  prawn…
waaaaaaaaaaaaaaaa bile la dapat peluang mcm nie
kalau balik kg aje yg dpat g sini….
tapi la ni my MIL ada kat sini…
sebab tak sihat
so takde la kitorang balik kg…
hope fully sebelom pose la dpt wat cam ne lagi….
( eh! korang dah ganti pose..? aku  tak yah ganti…- ayat menunjuk…. itulah untungnya BF…)


erm… Myman… jom g jeram….
lama tak mkn seafood.. * wink* * wink*
Image162

best nyer………. ikan udang ketam fresh fresh….
 Image160

pilih pilih….
 Image161 
ikan bawal…… hmmm sweat sour.. 3 Rasa… pedas……….

waaaaaaaaaaaaaa I miss it miss it………


0 kelopak mawar:

Post a Comment