Tuesday, July 7, 2009

tq everyone..

to all my  family, my fren… n who ever la yg concern bout me n my husband.. tq very much… all the wish through FB, SMS n Call.. I really appreciate toche toche… vanakam.. nandri.. tq.. terima kasih…
myman dah beransur pulih.. hari ini (isnin) mula nya aku nak masuk lewat opis, since tak sampai hati nak tgglkan dia kesorangan aku pun amik aje cuti EL… myman dah tak de semput semput dah cuma bila dia bnyk bercakap, mkn terlebey, n riso ( nie apa yg aku notice la…) dia kaan jadi mengah… seelok eloknye aku tak nak dia pikirkan hal opis… biar la dia releks…
esok ( selasa) aku mula keje… rasanya ok kot.. tapi ntah la.. riso tu ttp ada.. buat nye aku g keje… dia plak g opis… ( myman nie pntg org opis kol suh wat keje datang ajo…- tak sedor diri tu tak sihat… !)
hari nie..since dedua tak keja ( myman MC smpi rabu) dia ajak aku g jln.. kire mcm dating la.. berdua duaan… best hahahhaha… g tgk wayang transformer… ( tak plan pun.. just g tgv sunway tgk apa movie ada, beli tiket n tgk…)  masa kat sini ada gak tragedi… nnt aku citer dlm next n3…
apa pun tq tq tq….
luv u all..
muah muah muah……….
Image025

flying kiss dari haziq ( gambar takde kena mengena dgn citer…



0 kelopak mawar:

Post a Comment