Thursday, July 30, 2009

gangguan

memang gangguan kalau tgh tgk wyg org sebelah menyebelah duk borak…. tensi tensi… bayangkan dari

mula citer harry potter (HP) smpi sudah aku dok  dgr depa  borak.. pada firasat aku la..( cewah cewah….) 

yg lelaki ni yg nak tgk hp nie.. tapi yg poms nie nak ikut kot.. 

 sbbnye memula aku ah dgr dia tny nie sape.. nie sape… 

( dlm ati aku fine la maybe first time dia tgk kot) pastu dah tgh tgh citer dia sibuk kat nagantuk nak balik…

( aduh! mau aje ku sound minah nie…!)  

tu jiran sebelah aku… yg myman plak..duk sibuk main game… 

dah ganggu konsetrasi kotorang…

uissssssssshhhhhh gangguan tol lah..!



3 comments:

  1. kalau saya sound je...pernah orang belakang tendang2 kerusi saya dr belakang..saya jerit je hoi! terkejut die hahaha padan muka ko..ingat wayang tu bapak ko punye!

    eh ter emo plak komen hihi

    ReplyDelete
  2. lor sabau jerlah..sound jer kalau gitu

    ReplyDelete
  3. Farah; masa mumuda (cewah cewah) dulu pernahgak sound... la nie mcm da malas lak...

    lily: tu la bebawak ngucap ajo... belum lagi dgn suara latar budak nak balik nak balik...

    ReplyDelete