Friday, July 24, 2009

nilai duit sehengget

RSCN3415

cuba tgk stiker hijau tu…! itu lah nilai duit sehengget nie… aku takde la tau sangat cuma hari tu ada tgk org ada koleksi duit la… mcm mcm duit dia ada… tapi sume ada nilai… walaupun nilai muka sehengget tapi dia leh jual more then that! cam cthnya duit sehengget nie….  naper nilai nye jadi smpi camtu…? nak tau naper… korang tgk sign duit tu… apa yg aku tau duit tu dlm pasrn ada 2000 keping ajer pastu dah takde… tukar gabenor lain ( correct me if i’m wrong) 

bagi yg gemar kumpul duit maybe tau la….  aku bile tgk terkujat beruk gak la… erm erm .. kalau aku takkan beli la duit sehengget nie dgn rege 800 .. rugi wei…. ( sah tak de perasaan )  baik aku beli handbeg ( yoooo tahun nie aku tak beli lagi)

apa apa pun… duit dah jadi mcm air bile dah dpt gaji…. cepat aje turun….. tau tau dah kontang….. jadi berjimat jimat la ek….( ini peringatan utk diri sendiri kerana akhir akhir nie boros sgt)

p.s: smlm dah gaji... ingat ingat diri


2 comments:

  1. 1 = 800?? wah pasni nk kolek gak la mane tau leh dpt 5k plak hihihi

    ReplyDelete
  2. tu la.. la nie sibuk tgk duit.. mana tau leh jual mahal ker... wakakakkakaka

    ReplyDelete