Thursday, July 9, 2009

Unique @ Bangi Kopitiam – Shah Alam

sori la n3 ari nie pasal mkn ajer sabor la kalau pose ek… mahap mahap kalo n3 nie buat korang kecuq ayor lior terutamanya Naimah ….
sowieeeeeeeeeeeee
Nie masa aku lepak dgn Rin b4 kitorang ada program dgn menteri….  masa nie tgh nak breakfast…
Lokasi: Bangi Kopitiam @ Seksyen 7 Shah Alam..
tempat dia mmg sempoi la… so far ok la… so  layan gambor aje…
one thing aku puji tempat nie dia punya dekorasi so simple… pasti tempat kicap, lada hitam / sulah, garam.. sume pakai mende recycle…
Image202

beg zaman bile ek.. zaman dolu dolu… 
( kalau aku agaknye larat ke nak jinjing beg nie…?)
Image203

the owner…- Kid search  ( zaman mude mude dolu mint giler kat dia… sekarang dah tak giler dah.. minat sket sket aje…)
Image204

botol lada sulah n lada hitam… agak agak botol apa la dorang pakai…
aku teka botol tiger balm…, myman teka botol Hazeline snow ( heran aku… mana la myman tau pasal botol nie..?)
 Image205

botol garam n kicap ( aku teka botol breacol…)
 Image206

nice  tempat duduk..
 Image207

tempat barang antik… manyak  wooooo
 Image208

ruang kaunter…..
 Image209

nice kipas.. very antik..
 Image210

aku close up sket………
Image211

sarapan yg aku amik.. roti with telur…
Image407

roti yg telah ku musnah kan….
so far service ok… mkn pun ok la…

sekian terima kasih..


2 comments:

  1. wah..lagi kenyang tgk benda2 unik dlm kedai tu dari makan

    ReplyDelete
  2. yuhuu again! just nak inform lily
    dah tukar blog baru

    http://myrillys.com..update ekk ;)

    ReplyDelete