Saturday, July 4, 2009

…..

No_words


tak de ape tajuk yg boleh aku berikan pada n3 nie…
aku bukan minah jiwang…
bukan yang karat karat..
tak reti nak  bermadah  berhelah ( bukan lagu anak Pak Zain ker…?)

mana ada aku buh n3 besday myman..( awal awal lagi dah di pesan.. jgn nak buh dlm blog… malu abg..- hahahhahaha mmg kalau boleh myman nak minimise kan kemunculan dia dlm blog haku ( mcm la dianye artis)… tapi kengkadang aku wat derk aje.. tapi tak delah aku tak ikut pesanannya… ssb dia dah pesan not all yg kita buleh share… – kes politik opis n lalat yg mengganggu kehidupan kami..- their use my blog to get the info… yeah….. i bukan nye blogger tegar tapi aku masih ada lalat n langau di luar sana yg mendengkikan(  DBP – plz check wujud ker this term) kehidupan kami ini. y? inilah nama kehidupan…… now dah canggih.. u nak tau pasal seseorang or info u boleh search through internet… just google it put ur name n u will get the result try it! tak bnyk sikit pasti ada….. aku dah search for myman name…. heeeeeeeee bnyk giler info dia… waaaaaaaaaa merbahaya…. siap ada no phone ko…. sbb dlm lmn sesawang opis dia mmg publish no phone…..

opsssssssss dah melalut lak aku……


to my dear hubby,
I love u so much
thank for everything….
thank for take care about me, about our kids, our family…
thanks for all the thing that u make me happy
luv u muah muah… ( waaaaaaaaa jiwang nye aku- at last aku ngaku gak…! duwh….)

(p.s: n3 nie bukan sebab myman da bagi adiah besday..
tapi atas sebab sesuatu yg aku sedar… walaupun bukan jenis dia utk meluahkan nye… tapi dia ada caranya tersendiri utk membuktikan rasa kasih dn syg nye terhadap aku!)

photo: credit to inchek google

0 kelopak mawar:

Post a Comment